- Svar på kommentarer

Anonym om På en liten kvart
Vart köper du material till att tillverka dina smycken?

Anonym om På en liten kvart
Vet att om man pysslar och säljer smycken vill man gärna hålla sina källor instängda och för sig själva. Men snälla kan inte du skriva någon bra sida där man kan beställa? Jag beställer på sidor som är bra men jag vet att det finns bättre sidor.
Svar: Verkligen roligt att många gillar våra smycken och verkligen roligt att ett flertal faktiskt bli inspirerade av det vi gör. Jag beställer mina smyckesdelar och material på olika sidor som jag snappat upp på internet. Har en sida som jag är speciellt insatt på och som jag och min syster ofta beställer ifrån men den vill jag inte nämna här då jag vet att jag förstör för både mig och min syster. Vi är glada att vi hittat och kommit på något som inte så många ungdomar sysslar med. Vi har hittat en hobby som vi gillar och trivs väldigt bra med. Ledsen att göra er besvikna!

Kommentarer
Postat av: jenny

starkt där emma att du säger nej!



NI ÄR BÄST!!! vill jätte mkt köpa örhängen o så från diig :)))

2011-02-14 @ 16:03:10
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0