- Att bilda lycka och förstå sig på lyckan.

Nyss hem kommen från gymmet där jag gymmat med mina söta små vänner. Vi kämpade och svettades i två timmar i hopp om att dagen efter få känna känslan av nypumpade muskler och sprängande träningsvärk. Köpte även en flaska kolsyrat vatten vilket jag aldrig i hela mitt liv vart ett stort fan av, men jag antar att smaklökarna börjar växa upp. Nu ska jag laga mig lite mat, Evelina ska äta tacos hemma och jag kan inte släppa tanken ur huvudet (så underbart gott). Men jag får väl steka upp en kycklingfile och göra emma a'la specialare!. Time to go! Blev iallafall en riktigt bra och mysig förmiddag med tjejerna på gymmet. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: julia

duktiga ni är, vem var det mer än evelina och du? jag ska iväg straxt och köra ;)

2011-01-16 @ 16:29:02
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0