- Onsdag

Har haft en riktigt stressad dag med saker som ska göras och fixas. Tvätta, träna till prov osv osv.. spillde även mjölk på mitt CV så måste skriva ut ett nytt men nu ännu bättre i morgon i skolan... Nu till något helt helt annat, Maria la upp en olämplig bild på mig på hennes blogg och jag skulle hämnas genom att lägga ut en hemsk bild på henne, men faktum är att när jag väl skulle leta hittade jag INGEN bild verkligen INGEN! .. Hon är precis som Barney i How i meet your mother, fastnar och sitter bra på alla bilder. Så får bli en söt bild istället.



Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahaha, fail emma! <3

2011-01-26 @ 21:31:13
URL: http://kmeh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0