- Spritdoppade händer klickandes mot tungan.

Satte precis klockan på 05:30 kändes tungt i hjärtat men det är sånt som måste göras.
Börjar skolan klockan nio  i morgon men ska till tandläkaren 07:50, 07:50 kunde dom inte gett mig någon senare tid? Får hoppas på att dom har något bra att säga istället för att stoppa sina spritdoppade fingrar i munnen på mig. Nu blir det film! Puss&Kram

Update: Min Rosa mobil har kraschat och kvar blev mitt oskyldiga simkort, har just nu min gamla Sony ericsson med 1,2 megapixlkamera och kommer att ha den i MINST fyra månader. Livet suger bra dåligt ibland. 
 
Update 2: Från och med NU slutar jag att blotta mitt liv.

Kommentarer
Postat av: evelina

slutar blotta ditt liv? :O

ska du sluta blogga?

2011-01-17 @ 23:01:38
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

lycka till hos tandläkaren :)

sv ; ja den är så sjukt snygg!!<3

2011-01-17 @ 23:59:55
URL: http://ssandraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0