- Stjärnorna, fallar i natten nu, himlarna sänker sig.

Har haft en riktigt mysig dag hemma idag. Sov riktigt länge och när jag märkte att klockan var mycket tvingade jag mig själv till att somna om igen, endast för att känna den där sköna känslan i kroppen. Har sett på film, och spenderat några timmar tillsammans med min mormor. Vi var ute och gick i vinterns mörker, Allt är så dystert ute och jag bara längtar tills himlen faller sina första snöflingor och tills vi alla sitter där hemma i våra kök dricker varm oboy,äter knapriga goda pepparkakor och skrattar tillsammans med Familj eller vänner. Högst upp på vill ha listan ligger just nu Jullov. Usch vad jag längtar!  Nu ska jag äta lite tidig kvällsmat tillsammans med mammsen sen blir det lite film. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg och få en länk bland alla mina läsare! :D

Lycka till ;D

Direkt länk: http://www.nattstad.se/johannalicious?id=2083702

2011-11-23 @ 18:23:59
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: jenny

jaha haha , trodde du hade glömt pengar typ ;) haha. men aha , ja så kan man också tänka! jag gillar dock att få pengar så köper jag precis vad jag vill, problemet med det är att pengarna kan råka gå till godis mat skit osv :/... så aa hälften rätt till oss båda.. :* haha. och imorn emma DÅ HÄNDER DET!!! rälsen gooneeee!!! :'D

2011-11-23 @ 18:35:08
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0