- And all the roads we have to walk are winding.

Vad vill du göra inom en snar framtid?
Tatuera mig
Vad är din framtidsdröm?
Att resa iväg långt bort från Sverige, skaffa jobb, familj och leva livet på en mysig strand eller i någon storstad så som London.

Vad gör dig intresserad?
Killar med longboard.

Bästa glass smaken?
Brownie, Choklad, Straciatella,lion... Ja ni fattar CHOKLAD glass helt enkelt.


Pinsammaste som hänt dig?
Jaaa de flesta vet nog vad det är och jag lär inte ta upp det igen... Pinsamt.

Vad längtar du mest efter just nu?
Alanya 2012, London 2012? och min 18 års födelsedag.

Någonting/Någon som gjort dig glad idag?
MARIA HERTZMAN.. Vi har hittat vår svaga länk och tvekar inte att ta på varandras!



Kommentarer
Postat av: jenny

åh emma kul, jag baxar, hoppas det är okej :*

2011-09-27 @ 18:59:22
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Postat av: MARIA HERTZMAN

Hahahahaha jag döööör. Emma "Antastaren" Fagerberg!!! Puss påre!!! <3

2011-09-27 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0