- Helgen är slut och allt blir som vanligt.

Helgen är nu över och man ser som vanligt att alla knytit kontakter under fredagen och lördagen på Facebook. Någon som vart på en brakar fest och träffat folk eller någon som helt enkelt bara träffat nytt folk. Själv har jag vart som en munk denna helg och tagit dagen PRECIS som den kom. Myskväll + övernattning på fredagen med sötis tjejerna och mysig promenad på Lördags kvällen runt hela staden med sötis tjejerna. Vad som händer idag åter står att se! Puss.
Jag och Jennu i Sommras ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hmm..Tesco? Vi var inne i några mataffärer men har faktiskt ingen koll på vad de hette :/

Vi bodde på Tonys House Hotel :D bästa och grymmaste området! Nära till allt verkligen!! :) Hoppas du/ni hade en riktigt bra helg i London, jag och mina vänner hade det så himla bra att vi vill flytta dit haha.

Kram

2011-09-18 @ 23:54:00
URL: http://beweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0