- DON'T CRITICIZE WHAT YOU CAN'T UNDERSTAND

Jag mår så bra.. Tralalalalaaaa, Det är fredag och nästa vecka är det lov. Har ingenting inplanerat men känner på mig att jag kommer ha fullt upp ändå.. Ska snart hem till Klockaretorpet och därefter hämtar Evelina upp mig med bilen. Det är sjuk hur fri man känner sig när man kan köra i stort sätt vart som helst. Även om det inte är jag som har körkort
(tack gode gud för det) så känner jag mig galet glad för mina vänners skull. Jag älskar att hänga i sätet brevid och babbla på och ha noll koll. Det är min grej. Älskar att åka bil......Satan va klockan blev mycke dags att tjata lite på syrran så vi kommer iväg. Trevlig helg sötisar.

Kommentarer
Postat av: jenny

jaja sluta tjut, söta som bär!

2012-02-17 @ 21:55:31
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0