- Heeey!? now gooo....

Har vart sjuk i två dagar.YEAH!. Eller två och två dagar. Var sjuk i måndags sen kände jag att jag förtjänade en dag hemma idag. Ja ni vet hur de är. "jag stannar hemma en extra dag så jag blir helt frisk". Saknar faktiskt skolan måste nog vara galet skolkär eftersom jag faktiskt mår riktigt dåligt när jag är borta ifrån skolan och vännerna. Galet jag vet!. Får inte glömma att berätta att jag tog en tripp till maxi med evelina idag. Käkade korv ( Som alltid) och hängde runt lite i affärerna. För övrigt är jag 17 år i ca 30 dagar till. Paaaaaaaaaiiiiiin jag vill fylla år nuuuuuuuuuuuuu!?!?!.. Jaaa antagligen ingen som orkar läsa mitt megaa långa inlägg men thats fine! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0